ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK SZERVIZSZOLGÁLTATÁSRA

  1. Bevezetés Jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") meghatározzák a [Szolgáltató neve] (a továbbiakban: "Szolgáltató") és a Szolgáltatás igénybe vevője (a továbbiakban: "Megrendelő") közötti szerviz szolgáltatásra vonatkozó jogviszony feltételeit.

  2. Szolgáltatás leírása A Szolgáltató a Megrendelő kérésére a következő szerviz szolgáltatásokat biztosítja:

    • [Szerviz szolgáltatás típusa, pl. javítás, karbantartás, diagnosztika]
    • [Szolgáltatás részletezése, pl. eszköz típusa, szoftver verziók, stb.]
    • A szolgáltatás tartalma és terjedelme a Megrendelő által leadott megrendelés alapján kerül meghatározásra.
  3. A szolgáltatás igénybevételének feltételei

    • A szolgáltatás igénybevételéhez Megrendelőnek írásban vagy online formában kell benyújtania a szolgáltatás iránti kérelmet.
    • A Szolgáltató a szolgáltatás teljesítésének megkezdése előtt előzetes visszaigazolást küld a Megrendelőnek, amely tartalmazza a várható teljesítési időpontot és a díjakat.
  4. Díjazás és fizetési feltételek

    • A szolgáltatás díja a következő módon kerül meghatározásra: [óradíj, fix díj, alkalmankénti díj, stb.].
    • A szolgáltatás díját Megrendelő a számla kézhezvétele után [pl. 30 napon belül] köteles kiegyenlíteni.
    • Amennyiben a díj nem kerül időben megfizetésre, a Szolgáltató jogosult a további szolgáltatásokat felfüggeszteni vagy megszüntetni.
  5. Teljesítési határidők

    • A Szolgáltató törekszik arra, hogy a szolgáltatásokat a Megrendelő által meghatározott időpontban teljesítse, de a teljesítési határidők nem tekinthetők kötelező érvényűek, amennyiben a késedelem a Szolgáltató ellenőrzésén kívül eső okokból következik be.
    • Késedelem esetén a Szolgáltató köteles értesíteni a Megrendelőt az új várható teljesítési határidőről.
  6. Jótállás és garancia

    • A Szolgáltató a végzett munka minőségére jótállást vállal, amely a szolgáltatás befejezését követően [X] hónapig érvényes.
    • A jótállás nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a Megrendelő általi nem rendeltetésszerű használatra.
  7. Felelősség

    • A Szolgáltató felelőssége a nyújtott szolgáltatás minőségére, valamint a Megrendelő által biztosított eszközök kezelésére terjed ki.
    • A Szolgáltató nem felelős a szolgáltatás során felmerülő közvetett vagy következményi károkért, illetve a Megrendelő által nem megfelelően használt eszközök okozta problémákért.
  8. Szerződés módosítása és megszüntetése

    • A Szerződő felek a szerződést közös megegyezéssel módosíthatják.
    • Amennyiben a Megrendelő a szolgáltatás teljesítése előtt felmondja a szerződést, köteles a már felmerült költségeket megtéríteni.
    • A Szolgáltató jogosult a szerződés felmondására, amennyiben a Megrendelő a fizetési kötelezettségét nem teljesíti.
  9. Szellemi tulajdon

    • A szolgáltatás keretében használt minden szellemi tulajdonjog (pl. szoftverek, tervek, dokumentációk) a Szolgáltató tulajdonában maradnak, és a Megrendelő kizárólag a szolgáltatás igénybevételére jogosultak azok használatára.
  10. Adatvédelem

    • A Szolgáltató a Megrendelő adatait bizalmasan kezeli, és azokat kizárólag a szerződés teljesítése céljából használja fel, a vonatkozó adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően.
  11. Vitás kérdések rendezése

    • A felek minden vitás kérdést tárgyalásos úton próbálnak rendezni. Amennyiben a megegyezés nem jön létre, a vita eldöntésére [helyi bíróság vagy választott bíróság] lesz az illetékes.
  12. Záró rendelkezések

    • Jelen ÁSZF a szerződés aláírásával válik érvényessé.
    • A felek elismerik, hogy a szerződés a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint kötelező érvényű, és minden egyéb, eltérő feltétel érvénytelenné válik.


Készítsd el weboldaladat ingyen!